• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”

Thumbnail
View/Open
26_split_BU_2-2011.swf (611.7Kb)
Date
2011
Author
Горчева, Таня
Metadata
Show full item record
Abstract
Темата за интернационализацията в сферата на туристическия бизнес у нас е актуална и същевременно сложна и дискусионна, тъй като е обвързана както с процесите на трансформиране на националната икономика, така и с процесите на интеграция. Търсенето на обективни аргументи за установяване степента на интернационализация в рамките на българския туристически бизнес е сериозна мотивация, при което проблемите и трудностите в развитието трябва да се разглеждат паралелно с постиженията и традициите в тази сфера. При това следва степента на интернационализация на бизнес дестинацията да се разграничава от интернационализацията на конкретния бизнес, макар те да се обуславят взаимно. По тази причина целта на настоящото изследване се състои в разкриване степента на интернационализацията на туристическия бизнес у нас и на България като „бизнес дестинация”, вземайки под внимание характера на бизнес средата у нас, прилагайки метода за установяване на специфичните предимства на бизнеса и тези на „бизнес дестинацията”.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1386
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback