• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”

Thumbnail
Изглед/Отваряне
26_split_BU_2-2011.swf (611.7Kb)
Дата
2011
Автор
Горчева, Таня
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Темата за интернационализацията в сферата на туристическия бизнес у нас е актуална и същевременно сложна и дискусионна, тъй като е обвързана както с процесите на трансформиране на националната икономика, така и с процесите на интеграция. Търсенето на обективни аргументи за установяване степента на интернационализация в рамките на българския туристически бизнес е сериозна мотивация, при което проблемите и трудностите в развитието трябва да се разглеждат паралелно с постиженията и традициите в тази сфера. При това следва степента на интернационализация на бизнес дестинацията да се разграничава от интернационализацията на конкретния бизнес, макар те да се обуславят взаимно. По тази причина целта на настоящото изследване се състои в разкриване степента на интернационализацията на туристическия бизнес у нас и на България като „бизнес дестинация”, вземайки под внимание характера на бизнес средата у нас, прилагайки метода за установяване на специфичните предимства на бизнеса и тези на „бизнес дестинацията”.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1386
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка