• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 63

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ПЛАЦЕБО ЕФЕКТИТЕ В МАРКЕТИНГА И ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ 

Решеткова, Атанаска (Tsenov Publishing House, 2016)
Основна цел на настоящата студия е да се представи методология за изследване влиянието на маркетинговите плацебо ефекти върху потребителската удовлетвореност. В синтезиран вид е представена същността на плацебо ефектите ...
Thumbnail

АНАЛИЗ НА ПАЗАРА И ПРОФИЛЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ЗАХАРНИТЕ И ШОКОЛАДОВИТЕ ИЗДЕЛИЯ В БЪЛГАРИЯ 

Личев, Георги (Tsenov Publishing House, 2016)
Изследователското внимание в настоящата разработка се насочва към особеностите при пазарното позициониране на категорията „захарни и шоколадови изделия“. Отчита се, че пазарът на захарни и шоколадови изделия в България е ...
Thumbnail

ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ОЦЕНКА И ПОДОБРЯВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА ВЪТРЕШНИЯ ОДИТ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР 

Белчев, Стефан (Tsenov Publishing House, 2016)
Качественият вътрешен одит повишава ефективността на управлението на организациите и допринася за добавянето на стойност и видимото подобряване на дейностите и услугите, на процесите и системите в една организация. Поради ...
Thumbnail

КОНЦЕПТУАЛНА РАМКА НА РЕИНЖЕНЕРИНГА В ТЪРГОВСКО ПРЕДПРИЯТИЕ 

Бонева, Антоанета (Tsenov Publishing House, 2016)
В статията се акцентира върху реинженеринга, предпоставките и насоките за неговото внедряване в търговската дейност. В хода на изследването се анализира реинженерингът като управленска концепция, очертават се основни ...
Thumbnail

ЕВОЛЮЦИОНЕН АСПЕКТ НА РЕГИОНАЛНАТА ИКОНОМИЧЕСКА ИНТЕГРАЦИЯ В ОБХВАТА НА ЕВРОПА И СЕВЕРНА АМЕРИКА 

Митева, Десислава (Tsenov Publishing House, 2016)
Разработката е посветена на хронологичното проследяване на генезиса и развитието на регионалната икономическа интеграция в контекста на Европа и на Северна Америка. Проследяват се целите, поставени пред двете интеграционни ...
Thumbnail

МЕТАМОРФОЗАТА НА ДОМАКИНСКОТО ПОТРЕБЛЕНИЕ 

Миланова, Петя (Tsenov Publishing House, 2016)
Икономическото развитие на обществото съществено промени домакинското потребление, неговото съдържание, значение и роля. До неотдавна определението за потребление беше ограничено до процес на задоволяване на човешките ...
Thumbnail

МЯСТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ ВЪВ ФОРМИРАНЕТО НА БРУТНИЯ ВЪТРЕШЕН ПРОДУКТ НА БЪЛГАРИЯ 

Стоева, Василена (Tsenov Publishing House, 2016)
Брутният премиен приход на застрахователните дружества формира част от брутния вътрешен продукт. Прегледът на застрахователния пазар в България показва доминиращата роля на общото застраховане, тъй като делът му превишава ...
Thumbnail

МЕТОДИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА СЧЕТОВОДНИЯ АНАЛИЗ НА СРЕДСТВАТА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ В БЮДЖЕТНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ 

Димитров, Ради (Tsenov Publishing House, 2016)
Настоящата разработка представлява интерпретация на счетоводния анализ като методика за рационално управление на определен стопански субект посредством наличната информация от текущото и периодичното счетоводно отчитане. ...
Thumbnail

СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИ ИЗМЕРЕНИЯ НА ТРУДА И ПРОБЛЕМИ НА ПЕНСИОННОТО ОСИГУРЯВАНЕ НА УЧИТЕЛИТЕ В БЪЛГАРИЯ 

Маринов, Мартин (Tsenov Publishing House, 2016)
Спецификата и изискванията на учителската професия, измеренията на икономическата активност и заплащането на труда имат определящо значение за формиране на стандарта и качеството на живот и равнището на пенсионноосигурителната ...
Thumbnail

КЛЮЧОВИ ПРЕДИМСТВА ВЪВ ФИРМЕНАТА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ ПОСРЕДСТВОМ МЕЖДУНАРОДНОТО ПРОИЗВОДСТВЕНО КООПЕРИРАНЕ 

Пенков, Орлин (Tsenov Publishing House, 2016)
Еволюирайки в своето развитие и използвайки своята креативност при осъществяване на целите си, свързани с устойчивата си интернационализация, фирмите откриват и прилагат различни форми на сътрудничество, които допринасят ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 7

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorИванов, Иван (2)Александрова, Александрина (1)Алексиева, Наталия (1)Атанасова, Светла (1)Бабаджанов, Божидар (1)Белчев, Стефан (1)Бонева, Антоанета (1)Борисова, Милена (1)Василева, Стелиана (1)Гатева, Цветозария (1)... View MoreSubjectбюджетни организации (2)капитал (2)конкурентоспособност (2)конкуренция (2)обществени поръчки (2)ОСП (2)приходи (2)социално осигуряване (2)счетоводен анализ (2)счетоводно отчитане (2)... View MoreDate Issued
2016 (63)
Has File(s)Yes (63)

Contact Us | Send Feedback