• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

КОНЦЕПТУАЛНА РАМКА НА РЕИНЖЕНЕРИНГА В ТЪРГОВСКО ПРЕДПРИЯТИЕ

Thumbnail
View/Open
20d53e821e5a7c79e1c0f39829a870e5083126aa40a24a3f3cb15e08c4fef313.pdf (428.6Kb)
Date
2016
Author
Бонева, Антоанета
Metadata
Show full item record
Abstract
В статията се акцентира върху реинженеринга, предпоставките и насоките за неговото внедряване в търговската дейност. В хода на изследването се анализира реинженерингът като управленска концепция, очертават се основни възможности за преструктуриране на търговската дейност.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3328
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback