Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorВърбанов, Румен
dc.date.accessioned2016-05-18T08:40:34Z
dc.date.available2016-05-18T08:40:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1436
dc.description.abstractНепрекъснато расте популярността на социалните медии. Над 84% от интернет потребителите имат акаунти в социални мрежи и прекарват следно между 2 и 4 часа на ден, а всеки потребител има средно по 195 „приятели“. Работата в социалните медии вече е дейност номер 1 в интернет, надминавайки търсенето и ползването на електронна поща. Facebook е на път да замести е-мейлите като основно средство за комуникация. В последно време трайно се увеличава броят на хората, които идват в социалните мрежи не само за общуване, а за да намерят информация за раз- лични стоки и услуги, т.е. те все повече и повече се превръщат в мощен бизнес инструмент. Бизнесът прави първите си стъпки в използването на социалните медийни платформи в качеството на ефективен маркетингов канал. В първата част на статията се изследват основните причини, които налагат все по-тясна интеграция на социалните медии с бизнес процесите на компанията: използването на социалните инструменти от преобладаващата част от интернет потребителите; безспорните предимства, които социалните медии могат да осигурят на бизнеса; увлечението на служителите от социалните мрежи; необходимостта от ясно разработена маркетингова стратегия за използване на социалните медии. Специално внимание е отделено на последните данни за използването на цифровите технологии в нашата страна и причините за застрашителното изоставане в рамките на ЕС в няколко от най-важните аспекти. Във втората част авторът очертава основните сфери, в които социалните медии могат да помогнат на бизнеса: маркетинг; продажби; обслужване на клиентите; PR акции; подбор на персонала; управление на взаимоотношенията с клиенти; налагане и утвърждаване на бранда; обучение и развитие на персонала. Направен е опит да се маркират някои от проявленията на социалните инструменти във всяка от горните сфери на базата на конкретни примери.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;2
dc.subjectBYODbg_BG
dc.subjectSocial Intranetbg_BG
dc.subjectSocial Media Strategybg_BG
dc.subjectSocial Mediabg_BG
dc.subjectSocial Networksbg_BG
dc.titleПОТЕНЦИАЛЪТ НА СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ В БИЗНЕСА НА КОМПАНИИТЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация