• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДА CSR ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕТО И УПРАВЛЕНИЕТО НА БИЗНЕС КРИЗИ

Thumbnail
View/Open
55_split_BU_4-2012.swf (246.9Kb)
Date
2012
Author
Чиприянов, Михаил
Metadata
Show full item record
Abstract
Изследователският интерес в статията е насочен върху един сравнително нов и непопулярен все още у нас метод - Рейтинг на конкурентните сили (CSR) и върху особеностите на неговото приложението при управлението на бизнес кризи. В началото са разгледани концептуалните характеристики на бизнес кризата и е обърнато специално внимание на фазите на нейното управление. След това е акцентирано на присъщите белези на CSR като метод за стратегически изследвания и решения, както и на по-важните методически решения при неговото използване. Разгледани са характерните белези на отделните кон- курентни състояния. Оценени са възможностите за интегрирано използване на CSR и PEST-анализа в стремежа за постигане на по-добри резултати при управлението на бизнес кризите. Изведени са предимствата/аргументите за по-активното прилагане на метода в корпоративната практика, по-специално – при управлението на бизнес кризи.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1490
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback