• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДА CSR ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕТО И УПРАВЛЕНИЕТО НА БИЗНЕС КРИЗИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
55_split_BU_4-2012.swf (246.9Kb)
Дата
2012
Автор
Чиприянов, Михаил
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Изследователският интерес в статията е насочен върху един сравнително нов и непопулярен все още у нас метод - Рейтинг на конкурентните сили (CSR) и върху особеностите на неговото приложението при управлението на бизнес кризи. В началото са разгледани концептуалните характеристики на бизнес кризата и е обърнато специално внимание на фазите на нейното управление. След това е акцентирано на присъщите белези на CSR като метод за стратегически изследвания и решения, както и на по-важните методически решения при неговото използване. Разгледани са характерните белези на отделните кон- курентни състояния. Оценени са възможностите за интегрирано използване на CSR и PEST-анализа в стремежа за постигане на по-добри резултати при управлението на бизнес кризите. Изведени са предимствата/аргументите за по-активното прилагане на метода в корпоративната практика, по-специално – при управлението на бизнес кризи.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1490
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка