• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

КРЕАТИВЕН ПОДХОД КЪМ КОНЦЕПТУАЛИЗИРАНЕТО И ИНТЕГРИРАНЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ/БРАНДОВЕ

Thumbnail
View/Open
64_split_BU_4-2014.swf (639.9Kb)
Date
2014
Author
Янков, Никола
Metadata
Show full item record
Abstract
Целта на настоящата статия е да очертае определени отправни моменти, свързани с креативността при създаване на туристически продукти/брандове. Обект на изследване е отношението: „Туристически потенциал на един рeгион - Туристически атрактори – Туристически продукт –Маркетинг на туристически продукт/бранд. В определена последователност се представят модели на креативния процес, функционалните компоненти на туристическия продект – надстройка, структури, инфоструктура и инфраструктура. Те се разглеждат като основни обекти на креативни идеи и инсайти. Структурира се креативният маркетингов процес. Обръща се внимание на съчетаването на туристически продукти в т.нар. интеграли. Анализират се възможни подходи за интегрално използване на туристическия потенциал на р. Дунав (Българско подунавие – БПД). Очертават се определени туристически брандове/продукти, които биха могли да повишат атрактивността на споменатия регион. Специално внимание е отделено на хипербранда „Българско подунавие” (ХБ „БПД”).
URI
http://hdl.handle.net/10610/1541
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback