Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЯнков, Никола
dc.date.accessioned2016-05-18T13:23:06Z
dc.date.available2016-05-18T13:23:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1541
dc.description.abstractЦелта на настоящата статия е да очертае определени отправни моменти, свързани с креативността при създаване на туристически продукти/брандове. Обект на изследване е отношението: „Туристически потенциал на един рeгион - Туристически атрактори – Туристически продукт –Маркетинг на туристически продукт/бранд. В определена последователност се представят модели на креативния процес, функционалните компоненти на туристическия продект – надстройка, структури, инфоструктура и инфраструктура. Те се разглеждат като основни обекти на креативни идеи и инсайти. Структурира се креативният маркетингов процес. Обръща се внимание на съчетаването на туристически продукти в т.нар. интеграли. Анализират се възможни подходи за интегрално използване на туристическия потенциал на р. Дунав (Българско подунавие – БПД). Очертават се определени туристически брандове/продукти, които биха могли да повишат атрактивността на споменатия регион. Специално внимание е отделено на хипербранда „Българско подунавие” (ХБ „БПД”).bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;3
dc.subjectтуристически продукти/брандовеbg_BG
dc.subjectмаркетингbg_BG
dc.subjectкреативен подходbg_BG
dc.subjectБългарско подунавиеbg_BG
dc.subjectатрактивностbg_BG
dc.titleКРЕАТИВЕН ПОДХОД КЪМ КОНЦЕПТУАЛИЗИРАНЕТО И ИНТЕГРИРАНЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ/БРАНДОВЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация