• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЯСТОТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА КУЛТУРА В РАЗВИТИЕТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ БИЗНЕС

Thumbnail
View/Open
90_split_BU_4-2013.swf (203.4Kb)
Date
2013
Author
Драганов, Георги
Metadata
Show full item record
Abstract
В статията се разглежда застрахователната култура като фактор за развитие на застрахователния бизнес. Авторът приема, че имиджът на застрахователите е в пряка зависимост от застрахователната култура. Специално внимание е отделено на мениджмънта и неговата роля за повишаване нивото на застрахователната култура. На базата на практическия опит се свързва застрахователната култура с особеностите на застрахователната услуга. Приема се, че за повишаване нивото на застрахователната култура определена роля се пада на рекламата. Обосновава се не само необходимостта от повишаването на застрахователната култура на работещите в застрахователното дружество, но и на потенциалните потребители на застрахователните продукти.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1561
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback