• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЗНАЧЕНИЕ НА МЕЖДУКУЛТУРНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ В ПРОЦЕСА НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНА КОМУНИКАЦИЯ (ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧЕСКО ИЗСЛЕДВАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ)

Thumbnail
Изглед/Отваряне
129_split_116_2013.swf (767.2Kb)
Дата
2013
Автор
Саркисян, Карина
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Съвременният международен бизнес е неразривно свързан с уменията за водене на ефективна междукултурна комуникация. Днес не е достатъчно само владеенето на чужди езици. Не по-малко важно е успешното съчетаване на лингвистичните знания с познанията, разбирането и възприемането на културните различия. В разработката е изследвана степента на междукултурна компетентност на представители на българския бизнес, откроени са основните пречки от междукултурна характер, пред които са изправени българските мениджъри служители, както е анализирано тяхното мнение относно ситуации, свързани с взаимоотношения на работното място, когато е налице междукултурна комуникация.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1788
Collections
  • Годишник на Стопанска академия

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка