• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ON THE UNEXHAUSTED POTENTIAL OF CLASSICAL ADVERTISING MEDIA

Thumbnail
Изглед/Отваряне
249_split_2_2012.swf (330.7Kb)
Дата
2012
Автор
STOYANOV, Mihal
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
The present article reviews the nature, significance, characteristics and state of the use of advertising brochure as an information tool of exchange agents in retail trading with consumer goods. The strategy for achieving better awareness and impact on consumer expectations associated with commodity supply is a key issue in using printed advertising materials. It was confirmed on the basis of the study carried out, that even under the conditions of economic instability and under the ongoing crisis processes in economy the printed advertising materials retain their relevance and economic viability as an economic and information channel for commercial companies.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1855
Collections
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка