Show simple item record

dc.contributor.authorКолев, Димитър
dc.date.accessioned2016-05-26T08:02:55Z
dc.date.available2016-05-26T08:02:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0861-8054
dc.identifier.issn0861-8054
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1920
dc.description.abstractИзследването е посветено на споделянето и разпространението на неформалната потребителска информация. Основната цел е да се разкрият нивата, видът и основните способи за споделяне и разпространение на неформалната информация от страна на потребителите. Оценките се извеждат на база поведението на потребителите на хранителни продукти. На база анкетно проучване се прави съпоставка и се разкриват характерните особености при осъществяването на тази дейност за потребителите от Индия и Българияbg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries118;5
dc.subjectсподелянеbg_BG
dc.subjectразпространениеbg_BG
dc.subjectнеформална информацияbg_BG
dc.subjectпозитивна и негативна неформална информацияbg_BG
dc.titleСПОДЕЛЯНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА НЕФОРМАЛНАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ИНФОРМАЦИЯ (КРОС-КУЛТУРНО ИЗСЛЕДВАНЕ ЗА ИНДИЯ И БЪЛГАРИЯ)bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record