Подреждане Списание "Диалог" по Заглавие
Показване на публикации 355-374 от 672
-
ЛИЧНИТЕ ПРОДАЖБИ КАТО ЕЛЕМЕНТ НА ИМК И ВЛИЯНИЕТО ИМ ВЪРХУ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
(АИ "Ценов", 2012)В статията са представени личните продажби като елемент от интегрираните маркетингови комуникации. Изведени са предимствата на личните продажби, главно в сравнение с директния маркетинг и насърчаването на продажбите. ... -
МАКРОИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗ НА ТРИАДАТА «ДОХОДИ – ПОТРЕБЛЕНИЕ - ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ» ПО ДЕЦИЛНИ ГРУПИ
(АИ "Ценов", 2012)Разполагаемият доход на домакинствата и покупателната способност на населението са в основата на икономическото развитие на всяка държава. В икономическата теория има различни становища относно ролята на потреблението и ... -
МАЛКИЯТ И СРЕДЕН БИЗНЕС И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ
(АИ "Ценов", 2012)Статията е свързана със състоянието в областта на използването на съвременни Интернет технологии в малките и средни предприятия (МСП). В първата част се изследват два основни въпроса – възможности и реалности в интегрирането ... -
МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2012)Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за ... -
МАНИПУЛИРАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ – ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ОСНОВИ
(АИ "Ценов", 2007)Общественото мнение се разглежда като хетерогенна смес от рационални убеждения, ирационални стереотипи и емоционални вярвания на отделните ин- дивиди от целевата публика. За консолидирането му се предлагат психологи- чески ... -
МАРКЕТИНГОВИ РЕШЕНИЯ В УСЛОВИЯТА НА РЕЦЕСИВЕН ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2002)In the last ten years of the XXth century Bulgarian economy fall in a very contradictory situation. On the one hand had been done radical transition from strongly centralized economy and directly-plan, ruled economy to ... -
МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ПРИ ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРЕДЛАГАНЕТО НА ЯЙЦА
(АИ "Ценов", 2010)Политиката на Европейския Съюз в областта на селското стопанство е нормативно уредена в чл. 32-38 от Договора за Европейска Общност и е една от най-сложните и с най-разнообразни мерки на въздействие сред политиките на ... -
МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРА НА ОРГАНИЧНИ ПРОДУКТИ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Органичните продукти се произвеждат в съответствие с определени стандарти за производство. През по-голямата част от човешката история, селското стопанство може да бъде окачествено като органично. След 20 век бяха произведени ... -
МАТРИЦАТА НА КОМУНИКАЦИИТЕ ВЪВ ВИСШЕТО УЧИЛИЩЕ
(АИ "Ценов", 2005) -
МЕМ, БРАНД И ПОП-КУЛТУРА
(АИ "Ценов", 2015)Като социално животно човекът проявява изключителна склонност към имитация, което е заложeно в животинското у него, но в по-голяма степен в културното. Затова текстът прави кратък обзор на теорията за мемите на Р. Докинс, ... -
МЕТОД НА ЛИНЕЙНОТО МАТРИЧНО НЕРАВЕНСТВО ЗА СТОХАСТИЧЕН МОДЕЛ НА СКОКООБРАЗНИ МАРКОВСКИ ЛИНЕЙНИ СИСТЕМИ
(АИ "Ценов", 2012)Разглеждаме един клас от линейноквадратични стохастични модели на Марковски скокообразни системи. Целта в модела е намирането на най-доброто управление за модела. Търсенето на функцията на управление преминава през пресмятане ... -
МЕТОДИ ЗА ОЦЕНКА И АНАЛИЗ НА РИСКА И ВЪЗВРЪЩАЕМОСТТА НА ИНВЕСТИЦИОННАТА ДЕЙНОСТ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ
(АИ "Ценов", 2012)Голям дял от дейността на застрахователните компании е инвестирането на техните временно свободни парични средства. Една от главните задачи на техните финансови мениджъри е непрекъснато да наблюдават „движението” на ... -
МЕТОДИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА АНАЛИЗА НА АДМИНИСТРАТИВНИЯ КАПАЦИТЕТ
(АИ "Ценов", 2009)This survey is pointed to the evaluation of the present capacity of the local authorities to the process of endogenous development. In particular, the focus is on public administration in North-Western Planning Region and ... -
МЕТОДИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ИЗСЛЕДВАНЕТО НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА СТУДЕНТИТЕ ОТ КАЧЕСТВОТО НА ОБУЧЕНИЕТО
(АИ "Ценов", 2011)Необходимостта от създаване на системи за измерване, оценка и анализ на удовлетвореността на студентите от качеството на обучение в СА „Д. А. Ценов” – Свищов е продиктувана от факта, че чрез изграждане на обратна връзка ... -
МЕТРИФИКАЦИЯ НА ФАКТОРА „ЧЕТИВНОСТ“ В ГОДИШНИТЕ ДОКЛАДИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ПУБЛИЧНИ ПРЕДПРИЯТИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)Текстът на публичните оповестявания е основна единица за общуване между предприятието и заинтересованите външни потребители, и в частност - инвеститорите. Целта е последните да получат информация, касаеща резултатите от ... -
МЕТРИФИКАЦИЯ НА ФАКТОРА „ЧЕТИВНОСТ“ В ГОДИШНИТЕ ДОКЛАДИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ПУБЛИЧНИ ПРЕДПРИЯТИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)Текстът на публичните оповестявания е основна единица за общуване между предприятието и заинтересованите външни потребители, и в частност - инвеститорите. Целта е последните да получат информация, касаеща резултатите от ... -
МИКРОМЕНИДЖМЪНТ В ОРГАНИЗАЦИЯТА – КАТО СТИЛ НА УПРАВЛЕНИЕ И ФОРМА НА КОНТРОЛ
(АИ "Ценов", 2015)В статия се разглежда явлението „микромениджмънт”, считано за един от големите недостатъци на управлението. Анализирани са характерните особености на този стил на управление и основните отличителни качества на микромениджърите. ... -
МЛАДЕЖКАТА БЕЗРАБОТИЦА В БЪЛГАРИЯ - ИКОНОМИЧЕСКИ И СОЦИАЛНИ ПРОБЛЕМИ
(АИ "Ценов", 2010)Безработицата у нас придобива все по-значителни размери превръщайки се в централен проблем за обществото. Особено силно са засегнати тъй наречените „рискови групи”. На пазара на труда, младежите са значителна по размер ... -
МОБИЛНАТА ИНТЕРНЕТ ТЪРГОВИЯ КАТО ФЛУИДНА ФОРМА НА ТЪРГОВСКИ ОБМЕН
(Tsenov Publishing House, 2017)Мобилната търговия е форма на извънмагазинен търговски обмен, доразвиващ електронната търговия, посредством нейното осъществяване с помощта на преносими умни устройства с достъп до Интернет. Еволюционната поява на мобилната ... -
МОБИЛНАТА ИНТЕРНЕТ ТЪРГОВИЯ КАТО ФЛУИДНА ФОРМА НА ТЪРГОВСКИ ОБМЕН
(Tsenov Publishing House, 2017)Мобилната търговия е форма на извънмагазинен търговски обмен, доразвиващ електронната търговия, посредством нейното осъществяване с помощта на преносими умни устройства с достъп до Интернет. Еволюционната поява на мобилната ...