Търсене
Показване на публикации 1-8 от 8
ДОМАШНОТО НАСИЛИЕ ВЪРХУ ЖЕНИ КАТО ОБЕКТ НА СОЦИАЛНА РАБОТА
(АИ "Ценов", 2011)
Обект на разглеждане в статията е домашното насилие върху жени, което
в последните десетилетия се определя като един от сериозните социални
проблеми в световен мащаб. В първата част на разработката се изяснява
същността ...
СОЦИАЛНА РАБОТА СЪС СЕМЕЙСТВОТО
(АИ "Ценов", 2004)
В статията се проследяват съвременните трансформации в семейната институция, водещи в определени случаи до затруднения в нормалното й функциониране. На основата на типология на съществуващите семейни форми се извеждат ...
СОЦИАЛНАТА И СОЛИДАРНА ИКОНОМИКА – ДЕМОКРАТИЧНО СДРУЖАВАНЕ, ВЗАИМОПОМОЩ И КООПЕРИРАНЕ
(Tsenov Publishing House, 2017)
В статията се прави опит за изясняване същността, спецификата и ролята на социалната и солидарна икономика в съвременния свят. Също така се разсъждава върху това доколко тя следва да бъде обект на внимание от страна на ...
СОЦИАЛНАТА И СОЛИДАРНА ИКОНОМИКА – ДЕМОКРАТИЧНО СДРУЖАВАНЕ, ВЗАИМОПОМОЩ И КООПЕРИРАНЕ
(Tsenov Publishing House, 2017)
В статията се прави опит за изясняване същността, спецификата и ролята на социалната и солидарна икономика в съвременния свят. Също така се разсъждава върху това доколко тя следва да бъде обект на внимание от страна на ...
СОЦИАЛНАТА И СОЛИДАРНА ИКОНОМИКА – ДЕМОКРАТИЧНО СДРУЖАВАНЕ, ВЗАИМОПОМОЩ И КООПЕРИРАНЕ
(Tsenov Publishing House, 2017)
В статията се прави опит за изясняване същността, спецификата и ролята на социалната и солидарна икономика в съвременния свят. Също така се разсъждава върху това доколко тя следва да бъде обект на внимание от страна на ...
СВОБОДНОТО ВРЕМЕ ПРЕЗ ПОГЛЕДА НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ ОБЩИНА СВИЩОВ
(АИ "Ценов", 2006)
Дейностите, извършвани в свободното време на младите хора са важен социализиращ фактор. Затова е необходимо различните институции в обществото да бъдат ангажирани с организирането на интересни и полезни занимания в свободното ...
КУЛТУРНА ОБУСЛОВЕНОСТ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2003)
От социологическа гледна точка потребителското поведение е само една от формите на социалното поведение на човека. В този смисъл то е повлияно от културни фактори и условия. Културата на дадено общество може да се дефинира ...
Икономиката на споделянето – характеристики, потребителски практики и измерване
(Tsenov Publishing House, 2024)
Студията разглежда промените в икономиката, отразени в концепцията за икономиката на споделянето. В началото на 21 век, тя започва да се превръща във важна част от световната икономика и поставя редица предизвикателства ...