Search
Now showing items 1-5 of 5
ФИРМЕНАТА РЕПУТАЦИЯ – ВАЖЕН АКТИВ ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА КОНКУРЕНТНОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ
(АИ "Ценов", 2009)
В съвременното световно стопанство и висококонкурентата
обкръжаваща среда, сред която оперират фирмите, устойчивостта на подходящ имидж, както и изграждането на положителен публичен образ в дългосрочен план, еволюира като ...
ЗА ВУЗ – РЕКЛАМА, ПУБЛИЧНОСТ, РЕПУТАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2005)
“ЧЕРЕН” ИЛИ НЕГАТИВЕН PR – СРЕДСТВО ЗА КОНКУРЕНТНА БОРБА
(АИ "Ценов", 2007)
Negative PR-technologies are not obvious. Some of them are the result of careless talking, writing, creating slogans and trade-marks. One second group results from destroy someone’s public reputation. The less transparent ...
МАНИПУЛИРАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНОТО МНЕНИЕ – ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ОСНОВИ
(АИ "Ценов", 2007)
Общественото мнение се разглежда като хетерогенна смес от рационални
убеждения, ирационални стереотипи и емоционални вярвания на отделните ин-
дивиди от целевата публика. За консолидирането му се предлагат психологи-
чески ...
ПРОМЯНА НА ОБЩЕСТВЕНО МНЕНИЕ − ПСИХОЛОГИЧЕСКИ ПОХВАТИ
(АИ "Ценов", 2007)
Похватите за промяна на обществено мнение се обясняват с класически и нови понятия на приложната психология. Анализират се варианти на вербалното двустранно послание. Емоционалните похвати за промяна на обществено мнение ...