• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОСОБЕНОСТИ НА ОБУЧЕНИЕТО ПО СЧЕТОВОДСТВО ВЪВ ВИСШИ УЧИЛИЩА ОТ СТРАНИ-ЧЛЕНКИ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
13-statia-2012.pdf (251.4Kb)
Дата
2012
Автор
Данчева, Ралица
Тодоров, Тодор
Dancheva, Ralitsa
Todorov, Todor
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Статията представя част от научно-изследователския проект “Съвременното обучение по счетоводство в Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов в унисон с националните и европейски приоритети”. Вниманието е насочено към висшите училища от страните-членки на Европейския съюз: Anglia Ruskin University, University of West London, Coventry university, University of Derby, University of Portsmouth University of Bedfordshire, University of Wolverhampton, University of Hudderfield, Bucharest University of Economics, Cracow University of Economics, Universidad de Alcalá, Waterford Institute of Technology, The University of Bologna, The University of Economics in Bratislava, Institute of Business Administration of Nice, the University of Nice - Sophia Antipolis, France. Изследвано е и сравнено обучението по счетоводство на база учебните планове. The article presents the research project “Contemporary accounting education in the Academy of Economics “D. A. Tsenov” – Svishtov in line with national and European priorities”. Attention is directed to universities in member countries of the European Union: Anglia Ruskin University, University of West London, Coventry university, University of Derby, University of Portsmouth University of Bedfordshire, University of Wolverhampton, University of Hudderfield, Bucharest University of Economics, Cracow University of Economics, Universidad de Alcalá, Waterford Institute of Technology, The University of Bologna, The University of Economics in Bratislava, Institute of Business Administration of Nice, the University of Nice - Sophia Antipolis, France. This article explores and compares accounting education based curricula.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2237
Collections
  • Списание "Диалог"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка