• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СЪЩНОСТНИ СИЛИ НА ЧОВЕКА, ОБРАЗОВАНИЕ И АЛУМНИ ОТНОШЕНИЯ

Thumbnail
View/Open
38-2009-statia-2011.pdf (195.1Kb)
Date
2011
Author
Живков, Николай
Върбанов, Иван
Zhivkov, Nikolay
Varbanov, Ivan
Metadata
Show full item record
Abstract
Проект „Възпитаниците на Стопанска академия “Д. А. Ценов” – стратегически ресурс в позиционирането й на образователния пазар” (Проект “Алумни”) има за основна цел проектиране и апробиране на система за работа на СА “Д.А. Ценов” с нейните дипломирани възпитаници (алумни отношения) като ефективно средство за отстояване на конкурентни позиции на пазара за икономическо знание. Той е практическа реализация на разбирането, че в индивидуалното съществуване на човека важна роля играят неговите същностните сили и най-вече интелектуалните, както и свързаните с тях способности за трудова реализация. Те се формират в системата на образованието. Съвременният технологичен прогрес поставя пред висшето училище и въпроса за участие в организирането на самообразованието на своите възпитаници след неговото напускане. То е не само личен проблем, но и на обществото, тъй като способностите на индивида са обвързани с установеното разделение на труда. В решаването му във висшето училище взема непосредствено участие и службата, ръководеща алумни отношенията. The project “Tsenov Academy of Economics’ Alumni – a Strategic Resource in its Positioning on the Educational Market” (“Alumni” Project) aims to design and approve a system of the Academy’s work with its graduates (alumni relations) as an effective means for defending competitive positions on the market of economic knowledge. It is a practical realization of the understanding that in man’s individual existence his/her intrinsic powers, mainly the intellectual ones, as well as the abilities for labour realization related to them, play a major role. They are formed in the system of education. Modern technological progress poses to higher schools the issue of participating in the organization of their alumni’s self-education after graduating. It is not only a personal but also a social issue as individual’s abilities are bound with the established division of labour. The office managing alumni relations is directly involved in solving this issue in the higher school.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2341
Collections
  • Списание "Диалог"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback