Показване на основна информация на публикация
СЪЩНОСТНИ СИЛИ НА ЧОВЕКА, ОБРАЗОВАНИЕ И АЛУМНИ ОТНОШЕНИЯ
dc.contributor.author | Живков, Николай | |
dc.contributor.author | Върбанов, Иван | |
dc.contributor.author | Zhivkov, Nikolay | |
dc.contributor.author | Varbanov, Ivan | |
dc.date.accessioned | 2016-06-09T08:47:58Z | |
dc.date.available | 2016-06-09T08:47:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 1311-9206 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/2341 | |
dc.description.abstract | Проект „Възпитаниците на Стопанска академия “Д. А. Ценов” – стратегически ресурс в позиционирането й на образователния пазар” (Проект “Алумни”) има за основна цел проектиране и апробиране на система за работа на СА “Д.А. Ценов” с нейните дипломирани възпитаници (алумни отношения) като ефективно средство за отстояване на конкурентни позиции на пазара за икономическо знание. Той е практическа реализация на разбирането, че в индивидуалното съществуване на човека важна роля играят неговите същностните сили и най-вече интелектуалните, както и свързаните с тях способности за трудова реализация. Те се формират в системата на образованието. Съвременният технологичен прогрес поставя пред висшето училище и въпроса за участие в организирането на самообразованието на своите възпитаници след неговото напускане. То е не само личен проблем, но и на обществото, тъй като способностите на индивида са обвързани с установеното разделение на труда. В решаването му във висшето училище взема непосредствено участие и службата, ръководеща алумни отношенията. The project “Tsenov Academy of Economics’ Alumni – a Strategic Resource in its Positioning on the Educational Market” (“Alumni” Project) aims to design and approve a system of the Academy’s work with its graduates (alumni relations) as an effective means for defending competitive positions on the market of economic knowledge. It is a practical realization of the understanding that in man’s individual existence his/her intrinsic powers, mainly the intellectual ones, as well as the abilities for labour realization related to them, play a major role. They are formed in the system of education. Modern technological progress poses to higher schools the issue of participating in the organization of their alumni’s self-education after graduating. It is not only a personal but also a social issue as individual’s abilities are bound with the established division of labour. The office managing alumni relations is directly involved in solving this issue in the higher school. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.subject | алумни отношения | bg_BG |
dc.subject | човек | bg_BG |
dc.subject | същностни сили | bg_BG |
dc.subject | образование | bg_BG |
dc.subject | общество | bg_BG |
dc.subject | alumni relations | bg_BG |
dc.subject | man | bg_BG |
dc.subject | core strengths | bg_BG |
dc.subject | education | bg_BG |
dc.subject | society | bg_BG |
dc.title | СЪЩНОСТНИ СИЛИ НА ЧОВЕКА, ОБРАЗОВАНИЕ И АЛУМНИ ОТНОШЕНИЯ | bg_BG |
dc.title.alternative | MAN’S INTRINSIC POWERS, EDUCATION AND ALUMNI RELATIONS | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |