• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
DialogueBook1bul2012_83_109.pdf (365.9Kb)
Дата
2012
Автор
Бакърджиева, Милка
Bakardzhieva, Milka
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за справяне в ситуации на манипулиране, а в отделни случаи и способи за контраманипулиране. The aim of the research is to define the nature of the “manipulation” phenomenon and its manifestations in the management and mass communication technologies (propaganda, advertising and public relations). The research outlines some methods for managing cases of manipulation and, in certain cases - techniques for counter-manipulation.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2355
Collections
  • Списание "Диалог"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка