• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ТЕХНОЛОГИЧНИЯТ ОДИТ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ФОРМУЛИРАНЕ НА ИНОВАЦИОННИ СТРАТЕГИИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
DialogueBook2bul2011_80_98.pdf (592.2Kb)
Дата
2011
Автор
Лазарова, Елица
Lazarova, Elitsa
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В настоящата статия вниманието е концентрирано върху някои от важните планови аспекти, съпътстващи формулирането на иновационната стратегия на бизнеса. Акцентира се на процедурните моменти при извършването на технологичния одит във фирмите от козметично-парфюмерийното производство. Изведени са възможните параметри за реализирането на техния иновационен потенциал. The article focuses on some important planning aspects of the development of business innovation strategies. An emphasis is put on procedural specifics of the technological audit of companies in the cosmetics sector. The possible parameters for utilization of their innovative potential have been outlined.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2459
Collections
  • Списание "Диалог"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка