• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР

Thumbnail
View/Open
222_split_4_2011.swf (673.2Kb)
Date
2011
Author
Самуилов, Милуш Красимиров
Metadata
Show full item record
Abstract
Настоящата студия има за цел да даде насоки за процесите и решенията, които е необходимо да се вземат при развитието на търговски центрове, наричани още МОЛ. Процесът обхваща интервалът от вземането на решение за инвестиране в такъв тип търговски център. Продължава с факторите за избор на местоположение, а в следващ етап и основните принципи при проектирането на сградата в зависимост от бъдещите търговски процеси, които ще протичат в мола. Описват се принципите за вземане на решение за ценова и комуникационна политика, както и инструментите за влияние върху наемателите за общото спазване на тези политики.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2631
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback