• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

Thumbnail
View/Open
255_split_4_2011.swf (535.0Kb)
Date
2011
Author
Недева, Радостина Тинкова
Metadata
Show full item record
Abstract
В условията на световна икономическа криза и все по-нарастващата конкурентна борба критичен момент за всяко предприятие се явява „спечелването” и задържането на клиенти. Управлението на взаимоотношенията с ключови клиенти се възприема като процес на привличане, задържане и изграждане на стабилни и лоялни връзки с предварително селектирани клиенти, с цел създаване на взаимни изгоди както за предприятието, така и за клиента. В статията има обобщени предимства от използването на стратегията за управление на взаимоотношенията с ключови клиенти.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2644
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback