• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
255_split_4_2011.swf (535.0Kb)
Дата
2011
Автор
Недева, Радостина Тинкова
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В условията на световна икономическа криза и все по-нарастващата конкурентна борба критичен момент за всяко предприятие се явява „спечелването” и задържането на клиенти. Управлението на взаимоотношенията с ключови клиенти се възприема като процес на привличане, задържане и изграждане на стабилни и лоялни връзки с предварително селектирани клиенти, с цел създаване на взаимни изгоди както за предприятието, така и за клиента. В статията има обобщени предимства от използването на стратегията за управление на взаимоотношенията с ключови клиенти.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2644
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка