Show simple item record

dc.contributor.authorВасилева, Стелиана
dc.date.accessioned2016-06-15T08:39:09Z
dc.date.available2016-06-15T08:39:09Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2652
dc.description.abstractИнтегрираните маркетингови комуникации (ИМК) са доказали безспорната си ефективност първо в САЩ, по-късно в Европа, а вече и в България. Те са шанс за провеждане на нискобюджетни кампании, тъй като оказват значително влияние дори и при скромни маркетингови бюджети. Това е и основната причина ИМК да са еднакво актуални както в развити пазарни икономики, така и в условията на стопански срив и стагнация. Водещи специалисти по маркетинг ги определят като „лицето на бизнеса в бъдеще време“. Целта на разработката е да очертае мястото на ИМК в съвременния мениджмънт, като се решат следните задачи: - да се проследи появата и развитието на концепцията ИМК; - да се представят и обобщят съществуващите дефиниции за понятието «интегрирани маркетингови коммуникации» и да се изведе авторово определение на понятието ИМК; - да се характеризират етапите при разработване на програма за ИМК.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries7;18
dc.subject(интегрирани) маркетингови комуникацииbg_BG
dc.subjectкомуникационен процесbg_BG
dc.subjectкомуникационен миксbg_BG
dc.titleМЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record