Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorПенков, Орлин
dc.date.accessioned2016-06-15T12:42:04Z
dc.date.available2016-06-15T12:42:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2675
dc.description.abstractДинамичното развитие на интернационализацията на фирмената дейност през последните години несъмнено поставя въпроса за предизвикателствата, които предлага чуждестранната бизнес среда, свързаните с това фак- тори за навлизане на чуждите пазари, както и начините, които фирмите използват, за да се справят с тези предизвикателства, за да бъдат успешни на международната бизнес сцена. Настоящата разработка разглежда именно факторите за навлизане на чуждестранните пазари: вътрешни (персонал, мениджмънт, клиенти, изисквания към капитала, социална оценка, корпоративна социална отговорност, и време и проучвания) и външни (икономическа, политическа и нормативна среда; инфраструктура и култура). Отделя се специално внимание на междукултурния мениджмънт и се разглеждат примери от практиката, които подкрепят и обогатяват изложените теоретични постановки.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries5;26
dc.subjectфактори за навлизане на чужди пазариbg_BG
dc.subjectмеждукултурен мениджмънтbg_BG
dc.subjectмеждународна миграцияbg_BG
dc.titleМЕЖДУКУЛТУРНИЯТ МЕНИДЖМЪНТ – КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО ВЪВ ФИРМЕНАТА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация