• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЕЖДУКУЛТУРНИЯТ МЕНИДЖМЪНТ – КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО ВЪВ ФИРМЕНАТА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
379_split_5_2012.swf (208.6Kb)
Дата
2012
Автор
Пенков, Орлин
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Динамичното развитие на интернационализацията на фирмената дейност през последните години несъмнено поставя въпроса за предизвикателствата, които предлага чуждестранната бизнес среда, свързаните с това фак- тори за навлизане на чуждите пазари, както и начините, които фирмите използват, за да се справят с тези предизвикателства, за да бъдат успешни на международната бизнес сцена. Настоящата разработка разглежда именно факторите за навлизане на чуждестранните пазари: вътрешни (персонал, мениджмънт, клиенти, изисквания към капитала, социална оценка, корпоративна социална отговорност, и време и проучвания) и външни (икономическа, политическа и нормативна среда; инфраструктура и култура). Отделя се специално внимание на междукултурния мениджмънт и се разглеждат примери от практиката, които подкрепят и обогатяват изложените теоретични постановки.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2675
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка