Show simple item record

dc.contributor.authorМихайлов, Пеню
dc.contributor.authorMIHAYLOV, P.
dc.date.accessioned2016-06-22T13:09:39Z
dc.date.available2016-06-22T13:09:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2783
dc.description.abstractВ статията се дискутира по актуални въпроси относно плурализма в преподаването на икономически знания, като се търси отговор на въпросите: - Безупречна ли е в научно основание неокласическата икономическа теория; - Теория или емпирични знания; - Математика или икономика. В заключение се правят обосновани предложения относно преподаването на икономическите дисциплини във висшите училища. The article discusses topical issues of pluralism in the teaching of economic knowledge, seeking answers to the following questions: - Is neoclassical economic theory sound in its scientific basis; - Theory or empirical knowledge; - Mathematics or economics. Well-grounded suggestions on teaching economic disciplines in universities are made in conclusion.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;4
dc.subjectикономическа наукаbg_BG
dc.subjectнеокласическа теорияbg_BG
dc.subjectикономиксbg_BG
dc.subjectпазарна икономическа емпирикаbg_BG
dc.subjectматематикаbg_BG
dc.subjecteconomic sciencebg_BG
dc.subjectneoclassical theorybg_BG
dc.subjecteconomicsbg_BG
dc.subjectmarket economic empiricsbg_BG
dc.subjectmathematicsbg_BG
dc.titleРАЗСЪЖДЕНИЯ ЗА НЕОКЛАСИЧЕСКАТА ИКОНОМИЧЕСКА ТЕОРИЯbg_BG
dc.title.alternativeReflections on Neoclassical Economic Theorybg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record