AGRARIAN ENTERPRISES – A NEW MANIFESTATION OF SOCIAL FARMING
Изглед/ Отваряне
Дата
2014Автор
Nenova, Radka
Резюме
The importance of the social-economic sector has increased regarding
both the European and the national economy. Its future development and
improvement is among the priorities of the EU’s common policy. Some
aspects of the social economy which are related to the characterisation of the concept of social enterprise, its regulations and conditions for its functioning represent a topic for discussion and are a subject of scientific interest in this paper.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
ПОТЕНЦИАЛЪТ НА СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ В БИЗНЕСА НА КОМПАНИИТЕ
Върбанов, Румен (АИ "Ценов", 2015)Непрекъснато расте популярността на социалните медии. Над 84% от интернет потребителите имат акаунти в социални мрежи и прекарват следно между 2 и 4 часа на ден, а всеки потребител има средно по 195 „приятели“. Работата ... -
THE POTENTIAL OF SOCIAL MEDIA FOR THE BUSINESS OF COMPANIES
Varbanov, Rumen (АИ "Ценов", 2015)The popularity of social media is constantly growing. More than 84% of Internet users have accounts on social networks and spend between two and four hours per day on the Internet. Each user has 195 “friends” on average. ... -
СЪВРЕМЕННИ ИЗМЕРЕНИЯ НА ПРИЛАГАНИТЕ ПОЛИТИКИ И СТРАТЕГИИ „АНТИБЕДНОСТ” В БЪЛГАРИЯ В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН МОДЕЛ
Георгиев, Никола; Ангелова, Поля; Пантелеева, Силвия; Чонова, Румяна; Нинов, Николай; Georgiev, Nikola; Angelova, Polia; Panteleeva, Silviya; Chonova, Rumiana; Ninov, Nikolay (АИ "Ценов", 2011)В настоящата публикация са разгледани, някои основни проблеми залегнали в разработения проект. Доколко обема позволява засегнати са основните теоретико-концептуални основи на бедността, видовете и функциите и. Акцентът се ...