dc.contributor.author | Върбанова-Денчева, Кристина | |
dc.contributor.author | Янкова, Иванка | |
dc.date.accessioned | 2016-11-12T08:57:07Z | |
dc.date.available | 2016-11-12T08:57:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-954-23-1185-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/2964 | |
dc.description.abstract | Системните усилия за реализирането на стратегиите за извеждане на образователните програми, по които се осъщест-
вява обучението в акредитираните академични структури, среща
комплексни проблеми, основно в две направления: проблеми на подготовката на преподаватели на равнището на високотехнологичната
среда и проблеми на съдържанието на учебните програми, адекватно на потребностите на обществото и на бизнеса. Дискутираните въпроси в доклада и приведените примери от успешни практики на УниБИТ обхващат методологически въпроси на преустройството на образователния процес, включително и утвърдените в бизнеса „корпоративни университети”. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.relation.ispartofseries | 1;9 | |
dc.subject | е-Learning | bg_BG |
dc.subject | нови образователни модели | bg_BG |
dc.subject | стратегии за е-Learning | bg_BG |
dc.title | НОВИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ МОДЕЛИ – ДОБРИТЕ ПРАКТИКИ НА УНИБИТ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА „ЕВРОПА 2020” | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |