Show simple item record

dc.contributor.authorКръстевич, Тодор
dc.contributor.authorСмокова, Маруся
dc.date.accessioned2016-11-15T08:47:28Z
dc.date.available2016-11-15T08:47:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2994
dc.description.abstractВ доклада се демонстрират възможностите на иновативна методология за предсказване на индивидуалните реакции на клиенти при алтернативни маркетингови въздействия, наричана инкрементално моделиране. Методологията позволява измерването на „нетния” ефект върху поведението на отделния потребител в резултат на персонифицираното маркетингово въздействие. Тази техника е сравнително нова и слабо позната в областта на аналитичното извличане на знания от данни. Основните й сфери на приложение са свързани не толкова с предсказването на бъдещото поведение на клиента, колкото с оценяване (измерване) на действителния ефект в поведението му, дължащ се на конкретно маркетингово въздействие.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;7
dc.subjectинкрементално моделиранеbg_BG
dc.subjectаналитично извличане на знания от данниbg_BG
dc.subjectдиректен маркетингbg_BG
dc.titleОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record