• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

VALUE CREATION BY COMPANY-CONSUMER INTERACTION – DECONI, BULGARIA CASE

Thumbnail
View/Open
n8_64_tom3_tom_III_.pdf (669.5Kb)
Date
2016
Author
Krasteva, Neviana
Metadata
Show full item record
Abstract
The study investigates the value creation by companyconsumer interaction on the example of the advertising agency DeConi, Bulgaria.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2995
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback