Toggle navigation
English
български
English
English
български
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Доклади
Доклади от конференции на СА
Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
View Item
Home
Доклади
Доклади от конференции на СА
Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
VALUE CREATION BY COMPANY-CONSUMER INTERACTION – DECONI, BULGARIA CASE
View/
Open
n8_64_tom3_tom_III_.pdf (669.5Kb)
Date
2016
Author
Krasteva, Neviana
Metadata
Show full item record
Abstract
The study investigates the value creation by companyconsumer interaction on the example of the advertising agency DeConi, Bulgaria.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2995
Collections
Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Sections & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register