Подреждане Студии по Заглавие
Показване на публикации 501-520 от 1239
-
Лидерство и организационно развитие
(Tsenov Publishing House, 2022)Лидерството е феномен, който занимава изследователите на човешкото поведение не от вчера, а още от зараждането на цивилизацията. В различните периоди на изследване на разнородните му особености и обстоятелства се обособяват ... -
ЛИЗИНГОВИТЕ ДОГОВОРИ ВЪВ ФИНАНСОВИТЕ ОТЧЕТИ НА ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛИТЕ СЪГЛАСНО МСФО 16 ЛИЗИНГ
(Tsenov Publishing House, 2018)Основно изискване във финансовите отчети е да се представя достоверно информацията за техните елементи. Това съответно се отнася и до финансовата информация, касаеща лизинга. След приемането на МСФО 16 Лизинг и влизането ... -
Лизинговият пазар в българия - състояние и тенденции
(Tsenov Publishing House, 2020)Лизинговият пазар в България все повече разширява обхвата си и набира популярност за подобряване на икономическата дейност в страната. На него се срещат голям брой конкурентоспособни лизингови дружества, които предлагат ... -
Ликвидационните разноски като неделима част от анализа на резултатите по имуществено застраховане в България
(Tsenov Publishing House, 2022)От 2017 г. Комисията за финансов надзор в България започва да публикува по-подробна информация, като включва отделните видове извършени разноски, включително и ликвидационните такива. Благодарение на този факт стават ... -
Личностната и социална активност през призмата на сигурността.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
ЛИЧНОТО И КОРПОРАТИВНОТО ПОДОХОДНО ОБЛАГАНЕ КАТО ИЗТОЧНИЦИ НА МЕСТНИ ПРИХОДИ – ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
(Tsenov Publishing House, 2019)Политиката към разширяване на данъчните правомощия на местните власти има за резултат оптимизиране на вертикалните финансови отношения в публичния сектор и повишаване на икономическата ефективност и общественото благосъстояние. ... -
ЛОГИСТИКА И ЛОГИСТИЧНИ ВЕРИГИ ВЪВ ВИНОПРОИЗВОДСТВОТО
(АИ "Ценов", 2008) -
Логистичната информационна система на индустриалната фирма.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2004) -
Макроикономическата среда и перспективите за членство на България в Европейския съюз.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
МАКРОИКОНОМИЧЕСКИ ПРОМЕНИ В БЪЛГАРИЯ СЛЕД 1989 ГОДИНА И ОТРАЖЕНИЕТО ИМ ВЪРХУ ТРУДОВИЯ ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2014)Макроикономическите промени в икономиката предизвикват съществени изменения на трудовия пазар в нашата страна. Спадът на заетостта в държавния сектор, противоречивите процеси в развитието на частния сектор, отрасловото ... -
Макроикономическо равновесие на отворената икономика – детерминанти и ефекти.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2000) -
Макропруденциалната политика и мерките, използвани от държавите – членки на ЕС за подпомагане на икономиките в условията на Covid-19
(Tsenov Publishing House, 2020)В настоящата разработка е разгледано въздействието на прилаганите инструменти на макропруденциалната политика за поддържането на финансовата стабилност в цялата Европейска общност. Изследвани са инструментите на ... -
Макропруденциалните политики – инструмент за предотвратяване на AD-HOC ситуации и рискове при банкирането
(Tsenov Publishing House, 2022)Макропруденциалните политики са създадени, с цел да се управляват и минимализират рисковете във финансовите институции. Те биват оторизирани от Съвета за създаването на единен надзорен механизъм (ЕНМ). Европейската централна ... -
Макропруденциалните политики – фактор за финансова стабилност в балканските държави
(Tsenov Publishing House, 2023)В обхвата на настоящото изследване попадат макропруденциалните мерки и политики, прилагани в държавите от Балканския полуостров, предприемани за предотвратяване на финансови рискове и постигане на финансова стабилност през ... -
Макропруденциалните политики – фактор за финансова стабилност в балканските държави
(Tsenov Publishing House, 2023)В обхвата на настоящото изследване попадат макропруденциалните мерки и политики, прилагани в държавите от Балканския полуостров, предприемани за предотвратяване на финансови рискове и постигане на финансова стабилност през ... -
МАКРОФИНАНСОВАТА РАМКА КАТО ФАКТОР ЗА РАЗВИТИЕ КЛОНОВАТА МРЕЖА НА ТЪРГОВСКИТЕ БАНКИ
(Tsenov Publishing House, 2018)Целта на статията е да представи в дълбочина теоретичните проучвания по проблема за връзката между макрофинансовата рамка и решенията за развитие на клоновата мрежа на ТБ. Изследването аргументира позитивния ефект на ... -
МАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗ НА ПАЗАРЕН СЕГМЕНТ „ПОДРАСТВАЩИ”, ПАЗАРУВАЩИ ONLINE
(АИ "Ценов", 2013)В настоящата разработка ще бъде направен опит за теоретично обобщаване и практическо разясняване на базовите фактори, които влияят върху потребителското поведение на подрастващите като пазарен сегмент. Конкретните задачи, ... -
МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРА НА ОРГАНИЧНИ ПРОДУКТИ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Органичните продукти се произвеждат в съответствие с определени стандарти за производство. През по-голямата част от човешката история, селското стопанство може да бъде окачествено като органично. След 20 век бяха произведени ... -
Масовият туризъм и специализираните форми на туристическия бизнес.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2004) -
МАУТСОРСИНГ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИ: ОСНОВА ЗА БЪДЕЩИТЕ ВИРТУАЛНИ ОРГАНИЗАЦИИ В ИНДИЯ
(АИ "Ценов", 2010)