Browsing Студии by Issue Date
Now showing items 1-20 of 1278
- 
Методологически предпоставки за някои приложни аспекти на анализа на избора на потребителя. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Анализ на паричните приходи и движението на паричните средства на предприятието. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Автоматизация на счетоводството във фирмите. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Обща теория на социалната комуникация (относно възможността за обосноваването й – структурнофункционален аспект). (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Статистически анализ на динамиката на разпределението на остатъците по кредитите според размера им. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Критичен анализ на основните тенденции в развитието на общинската власт в България. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Пазарен модел за оценяване на предприятието в условията несъвършена конкуренция. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Проблеми на инструменталната инфраструктура в машиностроителните предприятия. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Социално-икономическа ефективност на природозащитната дейност. (АИ „Ценов”, Свищов, 1995)
- 
Подход на участието. Как Източна Европа може да укрепва най-добре въз основа на опита на Запада. (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Модел на регионално икономическо влияние на висше учебно заведение. (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Ролята на финансите в повишаването на производството в руските предприятия (въпроси на теорията). (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Разработване на електронна мрежа, свързваща полувисшите колежи в Северна Англия. (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Счетоводството и информационните потребности на потребителите на делова информация. (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Пазарът на ценни книжа в Украйна: механизъм на формиране и развитие. (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Типови схеми за концептуално планиране в международния маркетинг. (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Бюджетната система на Русия на прага на ХХІ век. (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)
- 
Появата на двойното счетоводство по българските земи (Счетоводните книги на Бенедето Марино Рести). (АИ „Ценов”, Свищов, 1996)