Подреждане Студии по Заглавие
Показване на публикации 681-700 от 1239
-
Оценка на информационните потребности на студентите в СА "Д. А. Ценов"
(АИ "Ценов", 2011) -
ОЦЕНКА НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА СТУДЕНТИТЕ В СА “Д. А. ЦЕНОВ”
(АИ "Ценов", 2011)Развитието на обществото се намира в неразривна връзка с генерирането, натрупването и споделянето на знания. Водеща роля в този процес следва да играят научноизследователските и образователни институции. За качеството на ... -
ОЦЕНКА НА КАПИТАЛОВАТА АДЕКВАТНОСТ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА В БЪЛГАРИЯ И ВЛИЯНИЕ НА НОВИЯ КОДЕКС ЗА ЗАСТРАХОВАНЕТО ВЪРХУ ДЕЙНОСТТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ПОСРЕДНИЦИ
(Tsenov Publishing House, 2017)В настоящото изследване са представени резултатите от проведено през 2016 година проучване на активите и пасивите на застрахователните дружества в България. Основната цел на изследването е да се очертае състоянието на ... -
ОЦЕНКА НА КАЧЕСТВОТО НА „ГОЛЕМИТЕ ДАННИ“ В ОФИЦИАЛНАТА СТАТИСТИЧЕСКА ПРАКТИКА
(Tsenov Publishing House, 2016)Настоящата статия обосновава теоретично подходите за оценка на качеството на т.нар. „големи данни“ (Big Data), свързани с тяхното приложение в официалната статистическа практика като източник на данни. Представени са ... -
Оценка на клиентите – акценти и инструменти.
(АИ "Ценов", Свищов, 2007) -
Оценка на конвергенцията в Eвропейския съюз по разходи за социална защита
(Tsenov Publishing House, 2020)Целта на настоящата работа е да се оцени степента на сближаване между страните от Европейския съюз по разходи за социална защита за периода 2008-2016 г. чрез статистико-иконометрични подходи за измерване на конвергенцията. ... -
ОЦЕНКА НА МАРКЕТИНГОВАТА ЕФЕКТИВНОСТ – ПРОБЛЕМИ И ВЪЗМОЖНИ РЕШЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2014)Въпросите, свързани с ефективността на маркетинговата дейност и връзката й с финансовите резултати на фирмата, се радват на устойчив и нарастващ интерес сред академичните среди и бизнеса през последните две десетилетия. С ... -
ОЦЕНКА НА НЕОКЛАСИЧЕСКИЯ МОДЕЛ ЗА ФУНКЦИОНИРАНЕ НА ИКОНОМИКАТА И ОРИЕНТИРАНЕ КЪМ КЕЙНСИАНСТВОТО
(АИ "Ценов", 2012)От края на 2007 г. и началото на 2008 г. световната икономика е в икономическа и финансова криза. По своя размах тя е явление с глобални последици за производството и потреблението. В този ред на мисли на преден план се ... -
ОЦЕНКА НА СОЦИАЛНАТА ОТГОВОРНОСТ НА БЪЛГАРСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА ВЕЛОСИПЕДИ
(Tsenov Publishing House, 2017)Основната цел на студията е да се анализира и оцени степента, в която българските производители на велосипеди възприемат концепцията за социална отговорност в своите политики, планове и действия. В съответствие с така ... -
ОЦЕНКА НА ФАКТОРИТЕ, ОКАЗВАЩИ ВЪЗДЕЙСТВИЕ ПРИ РАЗКРИВАНЕ НА „ЗЕЛЕНИ” РАБОТНИ МЕСТА В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2015)Целта на разработката е да се оцени потенциалът за създаване и развитие на ,,зелени” работни места в България. Поставени са следните конкретни задачи: Да бъде анализирана националната политика по отношение на „зелените” ... -
ОЦЕНКА НА ФАКТОРНОТО ВЛИЯНИЕ НА ЗАДЛЪЖНЯЛОСТТА И ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТТА ВЪРХУ ЕФЕКТИВНОСТТА НА ПРЕДПРИЯТИЯТА
(АИ "Ценов", 2016)Основната цел на студията е да се изследва и оцени влиянието на задлъжнялостта и платежоспособността върху ефективността на предприятията както в теоретико-методологичен контекст, така и чрез прилагането на богат емпиричен ... -
ОЦЕНКА НА ФИРМЕНАТА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ
(АИ "Ценов", 2008) -
ОЦЕНЯВАНЕ И ПРОГНОЗИРАНЕ НА ПАЗАРНИЯ РИСК НА БЪЛГАРСКИТЕ ПУБЛИЧНИ НЕФИНАНСОВИ ДРУЖЕСТВА
(Tsenov Publishing House, 2016)В периода на Световната финансова криза и последващия пост- кризисен период финансовите инструменти на производствените компании, коти- рани на официалния борсов пазар, са обект на инвестиционен интерес, но и на потенциални ... -
ОЦЕНЯВАНЕ КЛИЕНТСКАТА ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ ЗА АУТСОРСИНГ НА ПЕЧАТНИ УСЛУГИ
(АИ "Ценов", 2014)Целта на настоящото изследване е да се тества приложимостта в българските условия на разработения от автора модел „ПОРТ“, в частта му, свързана с оценка на клиентската привлекателност за реализиране на аутсорсинг на печатни ... -
ОЦЕНЯВАНЕ НА ГОТОВНОСТТА ЗА ПЛАЩАНЕ И НА ЦЕНОВАТА ЧУВСТВИТЕЛНОСТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ИЗБОРНИ ЕКСПЕРИМЕНТИ
(АИ "Ценов", 2012)С настоящото изследване се демонстрира емпиричен подход за измерване на готовността за плащане на потребителите на образователните услуги, предлагани в субституционен контекст и среда на ниска прозрачност на действителната ... -
ОЦЕНЯВАНЕ ФАКТОРНИТЕ ВЪЗДЕЙСТВИЯ ВЪРХУ РАЗМЕРА И ПАДЕЖНИЯ ПРОФИЛ НА БАНКОВИТЕ ПОТРЕБИТЕЛСКИ КРЕДИТИ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2015)През последните две десетилетия съществено нарастват теоретичните и практико-приложните изследвания на влиянието, което оказват ключови детерминанти върху предлагането на банкови потребителски кредити. От оптималното ... -
Пазарен модел за оценяване на предприятието в условията несъвършена конкуренция.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995) -
Пазарната ориентация на електроенергийния сектор в България – проблеми и решения.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2008) -
Пазарни ли са търговските комуникации у нас?
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
ПАЗАРНИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И ВЪЗМОЖНОСТИ ПРЕД ТЕЛЕКОМИТЕ В БЪЛГАРИЯ
(Tsenov Publishing House, 2019)В настоящата студия се прави преглед на състоянието на българския мобилен телеком пазар, на развитието му, както и основните предизвикателства пред участниците в него. Включени са използваните до момента стратегии за растеж ...