Browsing Студии by Title
Now showing items 901-920 of 1239
-
Разкриване на закономерности при пазаруване в среда на големи данни
(Tsenov Publishing House, 2022)В тази студия представяме възможностите за приложение на избрани алгоритми за бързо откриване на закономерни, често срещани и повтарящи се модели на поведение при пазаруване на продукти или услуги, купувани едновременно ... -
Разпространение на системите за комплексна оценка на резултатите от дейността в българските предприятия.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
РАЗРАБОТВАНЕ НА ЕКО-ЕФЕКТИВЕН МОДЕЛ ЗА КОРПОРАТИВНО УПРАВЛЕНИЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ КОМПАНИИ
(АИ "Ценов", 2010)Проектът е свързан с разработването на еко-ефективен модел за корпоративно управление на българските компании. Очакванията са той да служи като основа за осъществяването на успешен и екологосъобразен корпоративен мениджмънт ... -
Разработване на електронна мрежа, свързваща полувисшите колежи в Северна Англия.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1996) -
Разработване на интегрирани маркетингови комуникации.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003) -
РАЗРАБОТВАНЕ НА КОНЦЕПТУАЛЕН МОДЕЛ ЗА СИСТЕМЕН ПОДХОД ПРИ ИЗБОР НА МЕЖДУНАРОДЕН ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2011)Изборът на международен пазар е едно от най-важните решения в стратегическото управление на предприятието. Въпреки тази негова важност, често решенията се основат на интуицията. С развитието на технологиите и засилената ... -
РАЗРАБОТВАНЕ НА КОНЦЕПТУАЛЕН МОДЕЛ НА УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМЕНИТЕ ЗНАНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Проектът е продължение на реализирания от екипа проект на тема “Фирмените знания като стратегически ресурс и фактор в конкурентната борба”. Проучването на големи и средни по размер български компании потвърди основния извод ... -
РАЗРАБОТВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА АГРАРЕН ПОДСЕКТОР
(АИ "Ценов", 2010)Политиката на Европейския Съюз в областта на селското стопанст- во е нормативно уредена в чл. 32-38 от Договора за Европейска Общност и е една от най-сложните и с най-разнообразни мерки на въздействие сред политиките на ... -
РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА АУТСОРСИНГ И ОПТИМИЗАЦИЯ НА ПЕЧАТНИТЕ УСЛУГИ НА ОБЩИНА „Х“ ЧРЕЗ ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОДЕЛА „ПОРТ“
(АИ "Ценов", 2015)Предлагането на печатни услуги от аутсорсинг доставчик представлява цялостен процес, съществена част и пряко свързан с основната му бизнес дейност като търговско предприятие. Целта на настоящото изследване е да се тества ... -
Разработване на процедура за избор на стратегически решения при фирмени партньорства в България.
(АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
РАЗРАБОТВАНЕ НА СИСТЕМА ОТ ПРОЦЕДУРИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА ПЛАНОВИТЕ ПРОЦЕСИ В БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ (ОРГАНИЗАЦИОННО-ТЕХНОЛОГИЧЕН АСПЕКТ)
(АИ "Ценов", 2010)Основната цел на всяка бизнес организация е предоставяне на качествени продукти и услуги на потребителите. За целта е необходимо фирмите непрекъснато да генерират конкурентни предимства и да усъвършенстват своите бизнес ... -
Разсъждения върху ролята на преките чуждестранни инвестиции при прехода към пазарно стопанство.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999) -
Разходи за ремонт и други последващи разходи – счетоводни и данъчни аспекти.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002) -
Рамкови условия за устойчивост на развитието на туристическия бизнес.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2007) -
РЕАЛНИТЕ ОПЦИИ – НОВАТА ПАРАДИГМА ВЪВ ВЗЕМАНЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИ РЕШЕНИЯ
(АИ "Ценов"АИ "Ценов", 2012)Дълго време финансовата теория се опитва да наложи дисконтовите методи като революционен подход в оценяването на инвестиционните алтернативи, предлагащ по-коректна и изчерпателна представа за потенциала в създаването на ... -
РЕГИОНАЛНИ АСПЕКТИ НА ЗАЕТОСТТА И БЕЗРАБОТИЦАТА В БЪЛГАРИЯ В УСЛОВИЯТА НА ИКОНОМИЧЕСКАТА КРИЗА
(АИ "Ценов", 2012)Развитието на националната икономика в условията на икономическа и финансова криза е свързано със сериозни предизвикателства пред пазара на труда. Значимостта на заетостта в осигуряването на икономическото и социалното ... -
РЕГИОНАЛНО ИЗМЕРЕНИЕ НА ИНОВАЦИИТЕ
(АИ "Ценов", 2011)В студията се поставя проблемът за регионалното измерение на иновациите. Целта на разработката е да се очертае ролята и мястото на един от сегментите на иновационната система – агенциите за регионално развитие. На база ... -
Регионално сътрудничество между страните от Югоизточна Европа.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2007)