Подреждане Студии по Автор "Ангелов, Георги"
Показване на публикации 1-5 от 5
-
ВЪЗМОЖНОСТИ И МОДЕЛИ ЗА ФУНКЦИОНИРАНЕ НА РЕГИОНАЛНИ ФЕРМЕРСКИ ПАЗАРИ
Николова, Марина; Линкова, Маруся; Ненова, Радка; Кръстева, Илиана; Димитров, Георги; Ангелов, Георги; Милкова, Десислава; Йорданов, Росен (Tsenov Publishing House, 2018)Настоящото изследване има за цел да изследва проблемите и възможностите за изграждане на регионални фермерски пазари в България. Във връзка с това са поставени следните задачи: 1) идентифициране предимствата на фермерските ... -
МУЛТИМЕДИЙНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ – ПРЕДПОСТАВКА ЗА ПОВИШАВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА ПРОЦЕСА НА ОБУЧЕНИЕ НА СТУДЕНТИТЕ
Радулова, Анелия; Павлова, Марияна; Ангелов, Георги; Александрова, Александрина (Tsenov Publishing House, 2017)Основна цел на настоящото научно изследване е оценка на степента на ефективност от използването на нови и иновативни техники за обучение и очертаване на възможностите за превръщането им в инструмент за проявяване на активност ... -
ОПТИМИЗАЦИЯ НА ЛИКВИДНОСТТА В БЪЛГАРСКАТА БАНКОВА СИСТЕМА
Ангелов, Георги (АИ "Ценов", 2014)Възникването на финансовата криза през 2008 година и последиците, които тя нанесе върху световните икономики, поставят на преден план проблема за гарантиране устойчивостта на търговските банки и възможността им да се справят ... -
ПОДХОДИ И МОДЕЛИ ЗА ИЗМЕРВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ЛИКВИДНОСТТА В ТЪРГОВСКИТЕ БАНКИ1
Божинов, Божидар; Ангелов, Георги; Bozhinov, Bozhidar; Angelov, Georgi (АИ "Ценов", 2015)Проблемите, свързани с управлението на банковата ликвидност и търсенето на оптимални за банките нива на ликвидни активи, придобиват изключителна актуалност и са обект на интерес както за регулаторните органи и изследователите ... -
ПРОБЛЕМИ ПРИ ПРОИЗВОДСТВОТО И РЕАЛИЗАЦИЯТА НА ПЧЕЛЕН МЕД В БЪЛГАРИЯ
Ангелов, Георги (Tsenov Publishing House, 2017)Актуалността на темата произтича от потенциала за развитие, които предоставят природните дадености на страната и международният интерес към българския пчелен мед. Проблем е, че много малка част от печалбата остава за ...