Подреждане Студии по Автор "Божиков, Асен"
Показване на публикации 1-6 от 6
-
БИЗНЕС ИНТЕЛИГЕНТНИ СИСТЕМИ В МАЛКИТЕ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРАКТИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ
Върбанов, Румен; Попов, Веселин; Цанов, Емил; Божиков, Асен (АИ "Ценов", 2011)В първата част на студията се прави анализ на част от данните от проучване на състоянието и проблемите на ИТ инфраструктурата в българските малки и средни предприятия. На тази основа се очертават някои проблеми, свързани ... -
ИНФОРМАЦИОННИТЕ СИСТЕМИ В ЛЕЧЕБНИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ – СЪСТОЯНИЕ И ПЕРСПЕКТИВИ
Шишманов, Красимир; Цанов, Емил; Божиков, Асен; Петров, Стефан; Shishmanov, Krasimir; Tsanov, Emil; Bozhikov, Asen; Petrov, Stefan (АИ "Ценов", 2012)Електронното здравеопазване е бързо развиваща се област, в която си вза- имодействат медицинската информатика, общественото здравеопазване, предла- гането на здравни услуги и информация чрез използване на съвременни ... -
ОСОБЕНОСТИ НА РЕПЛИКАЦИЯТА НА ДАННИТЕ КАТО ПОДХОД В СТРАТЕГИЯТА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
Божиков, Асен (АИ "Ценов", 2008) -
Представяне на българските туристически фирми в Интернет.
Краева, Виолета; Горчева, Таня; Божиков, Асен (АИ "Ценов", Свищов, 2009) -
СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЕРСИИТЕ: ЕВОЛЮЦИЯ, КОНЦЕПЦИЯ, СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ
Трайков, Богомил; Попов, Веселин; Кузнецов, Юрий; Цанов, Емил; Лалев, Ангелин; Божиков, Асен; Traykov, Bogomil; Popov, Veselin; Kuznetsov, Yuriy; Tsanov, Emil; Lalev, Angelin; Bozhikov, Asen (АИ "Ценов", 2015)Съвременният софтуер става все по-сложен, опитвайки се да отговаря в пълна степен на непрекъснато нарастващите изисквания на потребителите. Поради тази причина едно от основните предизвикателства пред управлението на ... -
СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ МРЕЖИ НА ПАЗАРА НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ
Банчев, Петър; Григорова, Ваня; Божиков, Асен; Гуджеров, Павел; Banchev, Petar; Grigorova, Vanya; Bozhikov, Asen; Gudzherov, Pavel (АИ "Ценов", 2013)Съвременните характеристики на пазара подтикват туристическите организации в България към изграждане на партньорства в маркетингови мрежи – процес, който се нуждае от научнообосновани процедури. Проучването защитава тезата, ...