Подреждане Студии по Автор "Йорданов, Радослав"
Показване на публикации 1-6 от 6
-
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПОВИШАВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА ДАННИТЕ ОТ ОНЛАЙН АНКЕТИ
Йорданов, Радослав (Tsenov Publishing House, 2019)С появата и развитието на интернет и свързани с него приложения се промениха много области на обществения живот. Промениха се и начините за набиране на маркетингова информация. Все по-рядко анкетите се отпечатват на хартия ... -
Изграждане на Уеб-базирана система за панелни изследвания на тенденциите в потребностите от следдипломно обучение по икономика.
Кръстевич, Тодор; Георгиева, Теодора; Йорданов, Радослав; Смокова, Маруся (АИ "Ценов", Свищов, 2005) -
ИЗСЛЕДВАНЕ ПАЗАРА НА ПРИЛОЖЕНИЯ ЗА УЕБ АНАЛИЗ
Марчевски, Иван; Йорданов, Радослав; Marchevski, Ivan; Yordanov, Radoslav (АИ "Ценов", 2012)Стремейки се към повишаване продуктивността на своите маркетингови бюджети, все повече предприятия осъзнават необходимостта от регистриране и измерване на резултатите от онлайн дейността. Настоящото изследване е провокирано ... -
Оценка на информационните потребности на студентите в СА "Д. А. Ценов"
Марчевски, Иван; Йорданов, Радослав (АИ "Ценов", 2011) -
ОЦЕНКА НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА СТУДЕНТИТЕ В СА “Д. А. ЦЕНОВ”
Марчевски, Иван; Йорданов, Радослав; Marchevski, Ivan; Yordanov, Radoslav (АИ "Ценов", 2011)Развитието на обществото се намира в неразривна връзка с генерирането, натрупването и споделянето на знания. Водеща роля в този процес следва да играят научноизследователските и образователни институции. За качеството на ... -
Профилиране на българските потребители на туристически продукти
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Йорданов, Радослав; Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2022)Възможността за сегментиране на пазара е от ключово значение за успешно прилагане на клиентоцентричния подход при туристическия маркетинг. Въпреки че подобни опити съществуват, преобладаващата част от тях групират потребителите ...