Подреждане Студии по Автор "Маринова, Кремена"
Показване на публикации 1-5 от 5
-
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО, ВЪЗМОЖНОСТИТЕ И ПЕРСПЕКТИВИТЕ ЗА ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИТЕ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИТЕ
Краева, Виолета; Емилова, Петя; Маринова, Наталия; Маринова, Кремена; Kraeva, Violeta; Emilova, Petya; Marinova, Natalya; Marinova, Kremena (АИ "Ценов", 2012)Управлението на взаимоотношенията с клиентите във финансовите предприятия е от стратегическо значение за техния успех. През последните години секторът осъзнава важността на Интернет като единна платформа за осъществяване ... -
ОБЛАЧНИТЕ ИЗЧИСЛЕНИЯ В ДЕЙНОСТТА НА ГОЛЕМИТЕ БЪЛГАРСКИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ОРГАНИЗАЦИИ
Емилова, Петя; Маринова, Кремена; Спасова, Теодора; Димитрова, Яница; Манолова, Антония (Tsenov Publishing House, 2018)Целта на настоящата студия е да се изследват особеностите, състоянието и проблемите на информационната инфраструктура на големите български предприятия, като се анализират възможностите на технологията на облачните изчисления ... -
ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД МРЕЖОВАТА СИГУРНОСТ В ЕЛЕКТРОННИТЕ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИТЕ ВЪВ ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР
Маринова, Кремена; Таиров, Искрен (ПРОБЛЕМИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД МРЕЖОВАТА СИГУРНОСТ В ЕЛЕКТРОННИТЕ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИТЕ ВЪВ ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР, 2012)Със все по-голямата цифровизация и глобализация на икономиката, нуждата от мрежова сигурност нараства лавинообразно. Осигуряването на добра сигурност и защита на данните и информацията се превръща в приоритетна цел на ... -
СЪСТОЯНИЕ И ПЕРСПЕКТИВИ В ИЗПОЛЗВАНЕТО НА БАНКОВИ КАРТИ КАТО СРЕДСТВО ЗА РАЗПЛАЩАНЕ (РАЗПЛАЩАТЕЛЕН ИНСТРУМЕНТ) В БЪЛГАРИЯ
Шишманов, Красимир; Маринова, Кремена; Бойчев, Бойчо; Shishmanov, Krasimir; Marinova, Kremena; Boychev, Boycho (АИ "Ценов", 2016)Съвременните платежни системи, като всички иновативни решения, се стремят, максимално да отговорят на технологичните възможности и изисквания на бизнеса. Компаниите все по-широко използват електронните инструменти като ... -
УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА
Маринова, Кремена (АИ "Ценов", 2010)