Подреждане Студии по Автор "Митев, Неделчо"
Показване на публикации 1-7 от 7
-
Методика за организиране и провеждане на пробен маркетинг в еврозоната.
Митев, Неделчо; Чиприянов, Михаил; Стоянов, Теодор; Василева, Галина; Дикранян, Армине; Колев, Владимир (АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
Обхват и предимства от евромаркетинга за България.
Митев, Неделчо (АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Приложение на АВС анализа при планиране на проектните дейности.
Тонкова, Станка; Панайотов, Димитър; Митев, Неделчо; Борисов, Борислав; Георгиева, Теодора; Богданова, Маргарита; Чиприянов, Михаил; Марчева, Анастасия; Веселинова, Надежда; Павлова, Тодорка; Ставрев, Младен; Кокалов, Теодор; Юсеин, Медиха; Цветанова, Ева (АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
Разработване на методика за осъществяване на технологичен одит като елемент на технологичната фирмена стратегия съобразно спецификата на отрасъл „Парфюмерия и козметика”.
Панайотов, Димитър; Митев, Неделчо; Георгиева, Теодора (АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Разработване на методика за формулиране на продуктово-пазарните стратегии на големите български предприятия съобразно условията на европейския общ пазар.
Митев, Неделчо; Банчев, Петър; Чиприянов, Михаил; Василева, Галина (АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Сливанията и придобиванията в корпоративния бизнес (планово-управленски аспекти).
Митев, Неделчо; Чиприянов, Михаил (АИ „Ценов”, Свищов, 2007) -
Стратегически маркетингови профили при експанзията на европейския общ пазар (по примера на предприятията от винарската промишленост).
Митев, Неделчо; Чиприянов, Михаил; Симеонов, Христо; Василева, Галина; Николов, Ангел; Доцева, Емилия; Асенова, Валя; Каланова, Ивелина (АИ "Ценов", Свищов, 2004)