• Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор 

      Решеткова, Атанаска; Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2020)
      В световен мащаб, дигиталните продажби в сегмента на персоналното банкиране растат, както и инвестициите на банковите институции в дигитализация. Инспирирана от тези тенденции, целта на изследването е да се проучи потенциала ...
    • КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА ЛОЯЛНОСТТА 

      Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2019)
      Посветена на теоретичното познание, настоящата разработка засяга изясняване на произхода и същността на феномена „лоялност“ като маркетингов проблем. Синтезирани са основните дефиниционни и класификационни различия при ...
    • Профилиране на българските потребители на туристически продукти 

      Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Йорданов, Радослав; Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2022)
      Възможността за сегментиране на пазара е от ключово значение за успешно прилагане на клиентоцентричния подход при туристическия маркетинг. Въпреки че подобни опити съществуват, преобладаващата част от тях групират потребителите ...