Подреждане Студии по Автор "Николов, Емил"
Показване на публикации 1-10 от 10
-
ДОКЛАДВАНЕ НА КОРПОРАТИВНАТА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ
Николов, Емил; Станев, Явор (Tsenov Publishing House, 2018)Целта на настоящата студия е да представи резултатите от научно изследване, посветено на докладването на корпоративната социална отговорност. Обект на проучването са българските бизнес организации, а негов предмет – ... -
Изследване на отношението към предприемачеството и нагласата за стартиране на собствен бизнес на студентите от СА „Д. А. Ценов” - Свищов, УНСС - София и ИУ - Варна
Пантелеева, Искра; Варамезов, Любчо; Найденов, Сергей; Иванов, Йордан; Николов, Емил; Станев, Явор; Иванов, Ивайло; Биолчева, Петя; Калпачев, Стефан; Костов, Ивайло; Боев, Борислав; Сабри, Айтен; Вранчев, Боян; Вранчев, Кармен; Николова, Деница (Tsenov Publishing House, 2021)Целта на студията е, въз основа на резултати от емпирично проучване да се установят съвременните измерения на предприемаческото поведение на студентите, обучаващи се в СА „Д. А. Ценов” – Свищов, УНСС – София и ИУ – Варна, ... -
Изследване на отношението към предприемачеството и нагласата за стартиране на собствен бизнес на студентите от СА „Д. А. Ценов” - Свищов, УНСС - София и ИУ - Варна
Пантелеева, Искра; Варамезов, Любчо; Найденов, Сергей; Иванов, Йордан; Николов, Емил; Станев, Явор; Иванов, Ивайло; Биолчева, Петя; Калпачев, Стефан; Костов, Ивайло; Боев, Борислав; Сабри, Айтен; Вранчев, Боян; Вранчев, Кармен; Николова, Деница (Tsenov Publishing House, 2021)Целта на студията е, въз основа на резултати от емпирично проучване да се установят съвременните измерения на предприемаческото поведение на студентите, обучаващи се в СА „Д. А. Ценов” – Свищов, УНСС – София и ИУ – Варна, ... -
Модернизация и фирмена конкурентоспособност – теоретични и практични аспекти и ефекти.
Варамезов, Любчо; Николов, Емил (АИ "Ценов", Свищов, 2009) -
ОБУЧЕНИЕТО НА ПЕРСОНАЛА – ГЕНЕРАТОР НА ФИРМЕНИ ЗНАНИЯ
Варамезов, Любчо; Николов, Емил; Гуцев, Георги; Varamezov, Lyubcho; Nikolov, Emil; Gutsev, Georgi (АИ "Ценов", 2012)Настоящата студия е естествено продължение на дългогодишния интерес на авторите към фирмените знания и подходите за тяхното управление, намиращ израз в разработването на три научни проекта и множество публикации в тази ... -
ОЦЕНКА НА СОЦИАЛНАТА ОТГОВОРНОСТ НА БЪЛГАРСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА ВЕЛОСИПЕДИ
Николов, Емил (Tsenov Publishing House, 2017)Основната цел на студията е да се анализира и оцени степента, в която българските производители на велосипеди възприемат концепцията за социална отговорност в своите политики, планове и действия. В съответствие с така ... -
ОЦЕНКА НА ФИРМЕНАТА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ
Николов, Емил (АИ "Ценов", 2008) -
ПРЕДПРИЕМАЧЕСКИ НАГЛАСИ НА СТУДЕНТИТЕ ЗА СТАРТИРАНЕ НА СОБСТВЕН БИЗНЕС И/ИЛИ ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКА ИДЕЯ
Пантелеева, Искра; Варамезов, Любчо; Найденов, Сергей; Николов, Емил; Станимирова, Зоя; Гуцев, Георги; Ангелов, Илиян; Костов, Ивайло; Петрова, Мариела; Килиджийска, Нели; Маринов, Марин (Tsenov Publishing House, 2017)Целта на студията е да се представят резултати от емпирично проучване на нагласите и намеренията на студенти от СА „Д. А. Ценов”, необходимите знания, умения и компетенции за стартиране на малък бизнес, на чиято база да ... -
РАЗРАБОТВАНЕ НА КОНЦЕПТУАЛЕН МОДЕЛ НА УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМЕНИТЕ ЗНАНИЯ
Варамезов, Любчо; Гуцев, Георги; Николов, Емил; Varamezov, Lyubcho; Gutsev, George; Nikolov, Emil (АИ "Ценов", 2011)Проектът е продължение на реализирания от екипа проект на тема “Фирмените знания като стратегически ресурс и фактор в конкурентната борба”. Проучването на големи и средни по размер български компании потвърди основния извод ... -
Фирмените знания като стратегически ресурс и фактор в конкурентната борба.
Варамезов, Любчо; Николов, Емил (АИ "Ценов", Свищов, 2007)