Подреждане Студии по Автор "Решеткова, Атанаска"
Показване на публикации 1-5 от 5
-
Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор
Решеткова, Атанаска; Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2020)В световен мащаб, дигиталните продажби в сегмента на персоналното банкиране растат, както и инвестициите на банковите институции в дигитализация. Инспирирана от тези тенденции, целта на изследването е да се проучи потенциала ... -
ВНЕДРЯВАНЕ НА БИЗНЕС ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА МОНИТОРИНГ И КОНТРОЛ ВЪВ ВИСШЕ УЧИЛИЩЕ
Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся; Решеткова, Атанаска; Петкова, Венета; Krastevich, Todor; Smokova, Marusya; Reshetkova, Atanaska; Petkova, Veneta (АИ "Ценов"АИ "Ценов", 2016)Идеята на настоящото изследване е инспирирана от оживената полемика за качеството на висшето образование и незадоволителното място, което българските висши училища заемат в световните и европейските класации. Налице е обаче ... -
ИЗМЕРВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ ОТ ОМНИКАНАЛНО ПРЕЖИВЯВАНЕ
Решеткова, Атанаска; Горанова, Пенка (Tsenov Publishing House, 2019)Повечето потребителски марки днес се предлагат както във физически, така и в онлайн магазини, а специалистите по маркетинг непрекъснато търсят нови начини да контактуват и ангажират клиентите си. Все повече компании се ... -
ПЛАЦЕБО ЕФЕКТИТЕ В МАРКЕТИНГА И ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ
Решеткова, Атанаска (Tsenov Publishing House, 2016)Основна цел на настоящата студия е да се представи методология за изследване влиянието на маркетинговите плацебо ефекти върху потребителската удовлетвореност. В синтезиран вид е представена същността на плацебо ефектите ... -
ПРИНОС НА ДИГИТАЛНИ РЕКЛАМНИ КАНАЛИ В ПРИВЛИЧАНЕТО НА СТУДЕНТИ ОНЛАЙН
Решеткова, Атанаска; Башев, Костадин; Първанова, Криста (Tsenov Publishing House, 2018)Промяната в картината на българското висше образование през последните години доведе до стремеж на университетите да си служат с типично маркетингови инструменти, за да достигнат до потенциални кандидат-студенти. Същевременно ...