Подреждане Студии по Автор "Ченков, Адриан"
Показване на публикации 1-4 от 4
-
АНАЛИЗ НА ДИСТРИБУЦИОННИТЕ КАНАЛИ ВЪВ ВИНАРСКИЯ СЕКТОР
Ченков, Адриан (АИ "Ценов", 2010) -
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С ТЪРГОВСКИТЕ ПОСРЕДНИЦИ В УСЛОВИЯТА НА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА
Божинова, Марияна; Перков, Венцислав; Ченков, Адриан; Bozhinova, Mariyana; Perkov, Ventsislav; Chenkov, Adrian (АИ "Ценов", 2011)Изграждането и управлението на взаимоотношенията с клиентите е ключов фактор за успех в модерния бизнес. Решенията за управление на връзките с клиентите стават все по-търсени и в България. В настоящото изследване стратегията ... -
ТЕОРЕТИЧНИ АСПЕКТИ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ЖИЗНЕН ЦИКЪЛ НА КЛИЕНТА”
Ченков, Адриан (АИ "Ценов", 2009) -
Усъвършенстване управлението на взаимоотношенията с търговските посредници при реализацията на български вина
Ченков, Адриан (АСИ Принт, 2011)