Browsing Студии by Author "Григорова, Ваня"
Now showing items 1-5 of 5
-
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Martchevski, Ivan; Grigorova, Vanya (АИ "Ценов", 2011)През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати ... -
ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ НА МАРКЕТИНГОВИТЕ МРЕЖИ В ТУРИСТИЧЕСКИЯ СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ
Григорова, Ваня (Tsenov Publishing House, 2017)През последното десетилетие в маркетинговата наука става актуално изучаването на междуфирмените мрежи в маркетинга. Концепцията за тези фор-мирования се развива, а чрез проявите им в практиката се дефинира тяхната специфика ... -
Профилиране на българските потребители на туристически продукти
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Йорданов, Радослав; Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2022)Възможността за сегментиране на пазара е от ключово значение за успешно прилагане на клиентоцентричния подход при туристическия маркетинг. Въпреки че подобни опити съществуват, преобладаващата част от тях групират потребителите ... -
Разпространение на системите за комплексна оценка на резултатите от дейността в българските предприятия.
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня (АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ МРЕЖИ НА ПАЗАРА НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ
Банчев, Петър; Григорова, Ваня; Божиков, Асен; Гуджеров, Павел; Banchev, Petar; Grigorova, Vanya; Bozhikov, Asen; Gudzherov, Pavel (АИ "Ценов", 2013)Съвременните характеристики на пазара подтикват туристическите организации в България към изграждане на партньорства в маркетингови мрежи – процес, който се нуждае от научнообосновани процедури. Проучването защитава тезата, ...