Browsing Студии by Author "Нейкова, Криста"
Now showing items 1-3 of 3
-
Влияние на дигитални маркетингови канали върху клиентската лоялност в банковия сектор
Решеткова, Атанаска; Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2020)В световен мащаб, дигиталните продажби в сегмента на персоналното банкиране растат, както и инвестициите на банковите институции в дигитализация. Инспирирана от тези тенденции, целта на изследването е да се проучи потенциала ... -
КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА ЛОЯЛНОСТТА
Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2019)Посветена на теоретичното познание, настоящата разработка засяга изясняване на произхода и същността на феномена „лоялност“ като маркетингов проблем. Синтезирани са основните дефиниционни и класификационни различия при ... -
Профилиране на българските потребители на туристически продукти
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Йорданов, Радослав; Нейкова, Криста (Tsenov Publishing House, 2022)Възможността за сегментиране на пазара е от ключово значение за успешно прилагане на клиентоцентричния подход при туристическия маркетинг. Въпреки че подобни опити съществуват, преобладаващата част от тях групират потребителите ...