Browsing Студии by Author "Банчев, Петър"
Now showing items 1-8 of 8
-
За еволюцията на съвременния маркетинг.
Банчев, Петър (АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
ПРОЕКТИРАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРОДАЖБАТА НА БИОГОРИВА
Горанова, Пенка; Банчев, Петър; Веселинова, Надежда; Тананеева, Живка (АИ "Ценов", 2009)Биогоривата имат уникална роля в енергийната политика на света. Днес те са единственият пряк заместител на петрола в транспорта, който се развива във все по-широк мащаб. Други технологии, като водорода съ- що имат огромен ... -
Проектиране на маркетингови стратегии за производството и продажбата на биогорива.
Горанова, Пенка; Банчев, Петър; Веселинова, Надежда; Тананеева, Живка (АИ "Ценов", Свищов, 2009) -
Развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM).
Банчев, Петър; Горанова, Пенка; Тананеева, Живка; Динкова, Венка (АИ "Ценов", Свищов, 2008) -
Разработване на методика за формулиране на продуктово-пазарните стратегии на големите български предприятия съобразно условията на европейския общ пазар.
Митев, Неделчо; Банчев, Петър; Чиприянов, Михаил; Василева, Галина (АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Разработване на процедура за избор на стратегически решения при фирмени партньорства в България.
Панайотов, Димитър; Банчев, Петър; Димитрова, В. (АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
Стратегически маркетингов подход (цели стратегии, инструменти).
Банчев, Петър (АИ „Ценов”, Свищов, 1998) -
СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ МРЕЖИ НА ПАЗАРА НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ
Банчев, Петър; Григорова, Ваня; Божиков, Асен; Гуджеров, Павел; Banchev, Petar; Grigorova, Vanya; Bozhikov, Asen; Gudzherov, Pavel (АИ "Ценов", 2013)Съвременните характеристики на пазара подтикват туристическите организации в България към изграждане на партньорства в маркетингови мрежи – процес, който се нуждае от научнообосновани процедури. Проучването защитава тезата, ...