• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 18

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ИНТЕГРАЛЕН АНАЛИЗ НА НАУЧНИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ ЗА ПЕРИОДА 1996-2010 Г. 

Горанова, Пенка; Стефанов, Стефан; Цветкова, Надежда; Михайлова, Румяна; Тананеева, Живка; Goranova, Penka; Stefanov, Stefan; Tsvetkova, Nadezhda; Mihailova, Rumyana; Tananeeva, Zhivka (АИ "Ценов", 2012)
В унисон с европейската стратегия за научните изследвания България възприема постановките и принципите за развитие на научноизследователската дейност. Националната стратегия за научните изследвания отчита особеностите ...
Thumbnail

МЕТОДОЛОГИЯ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА РЕГИОНАЛЕН МАРКЕТИНГОВ ПРОФИЛ НА ПЕРИФЕРНИТЕ ОБЛАСТИ В СЕВЕРОИЗТОЧЕН ПРИДУНАВСКИ РЕГИОН 

Горанова, Пенка; Цветанова, Ева; Тананеева, Живка; Тодоров, Евгени; Goranova, Penka; Tsvetanova, Eva; Tananeeva, Zhivka; Todorov, Evgeni (АИ "Ценов", 2016)
Студията разглежда маркетинговия подход като своеобразен катализатор на регионалното развитие, тъй като той акцентира върху релацията между териториалните конкурентни предимства и интересите, предпочитанията и потребностите ...
Thumbnail

РАЗРАБОТВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА АГРАРЕН ПОДСЕКТОР 

Горанова, Пенка; Кънева, Тотка; Веселинова, Надежда; Тананеева, Живка; Goranova, Penka; Kaneva, Totka; Veselinova, Nadezhda; Tananeeva, Zhivka (АИ "Ценов", 2010)
Политиката на Европейския Съюз в областта на селското стопанст- во е нормативно уредена в чл. 32-38 от Договора за Европейска Общност и е една от най-сложните и с най-разнообразни мерки на въздействие сред политиките на ...
Thumbnail

ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗКРИВАНЕ НА ЗЕЛЕНИ РАБОТНИ МЕСТА В ПУБЛИЧНИЯ И ЧАСТЕН СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ 

Горанова, Пенка; Цветанова, Ева; Тананеева, Живка; Тодоров, Евгени; Goranova, Penka; Tsvetanova, Eva; Tananeeva, Zhivka; Todorov, Evgeni (АИ "Ценов", 2014)
Основна цел на студията е да разкрие потенциала за промяна и преориентация на производствения модел в България, към по-устойчива икономика, генерираща нови зелени работни места, и териториално развитие, което да интегрира ...
Thumbnail

Предизвикателства пред децентрализираното трансгранично сътрудничество (По примера на сътрудничеството между България и Румъния). 

Тонкова, Станка; Богданова, Маргарита; Горанова, Пенка; Цветанова, Ева; Лазаров, Лазар; Иванов, Мартин; Стефанов, Димитър; Ковачева, Диана; Минчева, Татяна (АИ "Ценов", Свищов, 2004)
Thumbnail

МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРА НА ОРГАНИЧНИ ПРОДУКТИ В БЪЛГАРИЯ 

Горанова, Пенка; Стефанов, Стефан; Тананеева, Живка; Goranova, Penka; Stefanov, Stefan; Tananeeva, Zhivka (АИ "Ценов", 2011)
Органичните продукти се произвеждат в съответствие с определени стандарти за производство. През по-голямата част от човешката история, селското стопанство може да бъде окачествено като органично. След 20 век бяха произведени ...
Thumbnail

БРАНДЪТ – КАТАЛИЗАТОР ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН И УСТОЙЧИВ РЕГИОНАЛЕН РАСТЕЖ 

Горанова, Пенка; Тананеева, Живка; Тодоров, Евгени; Василева, Стелиана; Димитров, Димитър; Goranova, Penka; Tananeeva, Zhivka; Todorov, Evgeni; Vasileva, Steliana; Dimitrov, Dimitar (АИ "Ценов", 2015)
Студията се фокусира върху релацията между успешния брандингов процес и постигането на устойчив и интелигентен регионален растеж. Основната цел на проекта е да анализира предпоставките за интелигентен и устойчив растеж в ...
Thumbnail

Проектиране на маркетингови стратегии за производството и продажбата на биогорива. 

Горанова, Пенка; Банчев, Петър; Веселинова, Надежда; Тананеева, Живка (АИ "Ценов", Свищов, 2009)
Thumbnail

Развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM). 

Банчев, Петър; Горанова, Пенка; Тананеева, Живка; Динкова, Венка (АИ "Ценов", Свищов, 2008)
Thumbnail

Интернет реклама и традиционният маркетинг. 

Горанова, Пенка (АИ „Ценов”, Свищов, 2002)
  • 1
  • 2

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis SectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Горанова, Пенка (18)
Тананеева, Живка (11)Goranova, Penka (7)Tananeeva, Zhivka (7)Цветанова, Ева (5)Тодоров, Евгени (4)Todorov, Evgeni (3)Банчев, Петър (3)Василева, Стелиана (3)Веселинова, Надежда (3)... View MoreSubjectsustainable growth (3)регионално развитие (3)brand (2)branding process (2)regional development (2)концептуален модел (2)(конфирматорен) факторен анализ (1)consumer behaviour (1)green economy (1)green jobs (1)... View MoreDate Issued2010 - 2019 (11)2001 - 2009 (7)Has File(s)Yes (18)

Contact Us | Send Feedback